Публічна оферта

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР

про надання послуг з вивчення (підвищення рівня володіння) англійської  мови

м. Київ                                                                      

від 25 серпня 2025р.                                                                                     

Цей Договір (оферта) є офіційною публічною пропозицією Фізичної особи-підприємця Петрик Марія Анатоліївна та здійснює освітню діяльність під комерційним найменуванням «Студія англійської мови 4Kids» (в подальшому «Виконавець»), яка діє на підставі Виписки №2010350010001618365 від 20.08.2024 р. з однієї сторони та будь-яка фізична особа, яка своїми діями виявила намір укласти цей Договір (надалі – «Замовник»), з другої сторони, а кожна окремо – Сторона, керуючись сю. 633 Цивільного кодексу України, уклали цей Договір про надання послуг з вивчення (підвищення рівня володіння) англійської  мови  (далі – Договір), на встановлених Виконавцем умовах: 

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідними правоздатністю та дієздатністю, а також усіма правами та повноваженнями, достатніми для укладення та виконання Договору.

1.2. Редакція діючого Договору та Додатків до Договору (далі – Договір) розміщена на сайті за адресою: https://4kidsenglish.com.ua/ та безпосередньо в приміщенні школи англійської мови,  з якою Замовник ознайомлюється в обов’язковому порядку до моменту здійснення ним акцепту умов Договору.

1.4. Цей договір (відповідно до статті 633 Цивільного кодексу України) є публічною офертою (публічним договором), і, у разі прийняття його умов (акцепту) Замовником, Замовник зобов’язується сумлінно їх виконувати.

1.5. Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній особі, у відповідності зі ст. 633 Цивільного кодексу України, укласти з ним Публічний договір про надання послуг з вивчення (підвищення рівня володіння) англійської  мови на умовах, що викладені у даному Договорі.

1.6. Акцепт – повна й безумовна згода Замовника на укладення даного Договору  на умовах, визначених Договором.

1.7. Укладання Договору здійснюється шляхом вчинення Замовником дій, що є погодженням Замовника  з умовами Договору, а саме:

1.7.1. Ознайомлення з текстом Договору;

1.7.2. Ознайомлення  з правилами для учнів та батьків (далі – Правила);

1.7.3. Співбесіда  Слухача  з Виконавцем (при необхідності проходження тестування  з метою визначення рівня володіння англійською мовою);

1.7.4. Обрання курсу, форми навчання (індивідуально/група), розкладу занять;

1.7.5. Заповнення Замовником Заяви про надання послуг з вивчення (підвищення рівня володіння) англійської  мови (далі – Заява);

1.7.6. Здійснення Замовником  оплати послуг Виконавця відповідно до обраної групи та/або умов навчання, в розмірі,  згідно Прайсу (Додаток № 1) .

1.8. Підтвердженням ознайомлення Замовника з умовами навчання, правилами, умовами Договору та погодженням Замовника їх виконувати  без підписання письмового Сторонами примірника Договору, є виконання Замовником дій, зазначених в п.п. 1.7.5 –   п.п. 1.7.6 п.1.7 Договору.

1.9. Приєднання Замовника до Договору та згода з усіма його умовами відбувається  в момент отримання Виконавцем від Замовника  оплати, згідно п.1.7.6 Договору.

1.10. Договір починає діяти з дати отримання Виконавцем оплати, згідно п.1.7.6 Договору в повному обсязі.

2. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

2.1.  Замовник – фізична особа, яка досягла 18-річного віку, має повну цивільну дієздатність, ознайомлена з умовами цього Договору, зробила акцепт його умов та є Слухачем або батьком, матір’ю або законним представником Слухача, який отримуватиме освітні послуги відповідно до обраного переліку.

2.2.  Виконавець – Фізична особа-підприємець Петрик Марія Анатоліївна,  адреса та реквізити якого містяться в розділі 10 Договору. 

2.3. Слухач – фізична особа будь-якого віку та статі, в тому числі Замовник або діти/підлітки Замовника, для задоволення потреб яких Виконавцем надаються Послуги.

2.4.  Сторона та Сторони – Замовник освітніх послуг та Виконавець спільно та окремо.

2.5.  Програма –   розроблений Виконавцем  порядок та обсяг  надання Послуг, які надаються Виконавцем Слухачу та з якою  погодився Замовник, шляхом приєднання до Договору.

2.6.  Вартість Послуг –  розмір,  встановлений  Виконавцем за надання певного навчального виду занять,  згідно з Прайс-листом, що є Додатком  №1 до Договору.

2.7.  Заняття – визначений графіком роботи процес надання послуг з вивчення (підвищення рівня володіння) англійської  мови, вобумовленій групі Слухачів  або окремому Слухачу в рамках індивідуального заняття, що характеризується такими ознаками: тема заняття, тривалість заняття, дата та час проведення. Тема заняття визначається Виконавцем, тривалість заняття визначається Прайс-листом (Додаток №1 до Договору) відповідно до обраного виду занять, дата та час проведення заняття визначається відповідно до розкладу з можливим коригуванням Виконавцем за умови попереднього повідомлення Замовника,та/або Слухача.

3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

3.1. Виконавець надає Замовнику послуги, спрямовані на підвищення його (або Слухача) рівня володіння англійською мовою (далі – Послуги) в порядку та на умовах, визначених Договором, а Замовник отримує зазначені Послуги та своєчасно оплачує їх вартість на умовах даного Договору.

3.2. Послуги надаються Виконавцем у рамках курсу, обраного Замовником, та інформація щодо якого зазначена в Заяві Замовника.

.

4. ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСЛУГ ТА УМОВИ ЇХ  НАДАННЯ

4.1.  Послуги надаються Виконавцем  за програмою курсу, розробленої Виконавцем,  шляхом навчання  онлайн або  офлайн в приміщенні  школи англійської мови, що знаходиться за адресою: м.Київ, пр.Леся Курбаса 7, каб.420.

4.2. Виконавець надає Послуги: групові або індивідуальні заняття з англійської  мови, в залежності від обраної Замовником Послуги.

4.3. Початком навчання є перше заняття за розкладом групи або дата приєднання до групи, яка вже розпочала навчання, а закінченням – останнє заняття за розкладом групи.

4.3. Кількість та час занять визначається розкладом.

4.5. Строк курсу навчання, види занять, тривалість окремого заняття, загальна кількість занять та розмір щомісячної оплати встановлюються Виконавцем та доводяться до відома Замовника до початку навчання.

4.6. Вартість друкованого комплекту учбових матеріалів не входить до вартості Послуг.

4.7. За додатковим погодженням  Замовника з Виконавцем, Виконавцем може проводитися додаткове заняття, яке попередньо оплачується Замовником  додатково до обраного виду занять за вартістю, згідно Прайс-листа.

4.8.   У разі пропуску заняття Слухачем здійснюється відпрацювання занять на наступних умовах:

4.9.1.  Відпрацювання індивідуального заняття:

4.9.1.1.  Безкоштовне відпрацювання оплаченого індивідуального заняття відбувається за сукупністю умов:

– Замовник/Слухач  попередив Виконавця про відміну/пропуск заняття, не пізніше ніж за 1 день до запланованої дати проведення заняття.

– Слухач має  не більше 2 відмін/пропусків занять протягом календарного місяця.

4.9.1.2. При невиконанні умов, зазначених в п.п.4.9.1.1 Договору, заняття вважається проведеним Виконавцем та оплачується  Замовником Виконавцю  в повному обсязі. 

4.9.1.3.  Відпрацювання відбувається протягом календарного місяця, в якому відбувся пропуск чи відміна заняття, відповідно до графіку Виконавця.

4.9.1.4.   Пропущене/відмінене індивідуальне заняття відпрацьовується на індивідуальному занятті тривалістю – 60 хв.

4.9.1.5.  Слухач має право переносити (відпрацьовувати) індивідуальне  заняття у кількості, не більшій за кількість занять на тиждень.

4.9.2. Відпрацювання оплачених занятть в групах:

4.9.2.1.  Заняття в групах вважається проведеним та оплачується  Замовником Виконавцю  в повному обсязі, вартість заняття, пропущеного Слухачем не повертається Виконавцем Замовнику.  

4.9.2.2.  Відпрацювання оплачених занять   здійснюється Слухачем самостійно.

4.10. Виконавець  надає можливість  для доступу  кожного слухача  до особистого кабінету з метою самостійного опрацювання матеріалу та/чи відпрацювання занять, в якому    розміщуються  всі необхідні матеріали для самостійного опрацювання (аудіо-відео матеріали, та інші ресурси і посилання).

Доступ до особистого кабінету Слухача надається виключно на оплачений Замовником період навчання.

4. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

4.1. Виконавець зобов’язується:

4.1.1.  Перед початком надання послуг:

–   ознайомити Замовника зі змістом Договору, шляхом розміщення Договору, в порядку, предбаченому  п.1.2 Договору; 

–  провести співбесіду зі Слухачем (при необхідності, тестування) для визначення рівня володіння англійською мовою та після акцептування умов Договору Замовником, надати      Слухачу інформацію про вартість  учбових матеріали,  необхідні для отримання Послуг,  які Замовник (Слухач)  може придбати за додаткову оплату. 

4.1.2.  Проводити навчання Слухача, відповідно до умов даного Договору.

4.1.3. Згідно з розкладом та програмою проводити заняття зі Слухачем або, у разі неможливості провести Заняття згідно з розкладом,  повідомити про це Замовника, та/або Слухача засобами телефонного зв’язку, та/або будь-яким месенджером.

4.1.3. Формувати учбові групи у складі до 10 (десяти) слухачів. У виняткових випадках, за рішенням Виконавця, кількість слухачів у групі може становити до 12 (дванадцяти) осіб.

4.1.4.      Своєчасно (до заняття)   інформувати Слухача про дату проведення першого заняття, перенесення  занять, зміни умов надання послуг,  тощо,  шляхом повідомлення  Слухача будь-якими доступними засобами (на вибір Виконавця):  в будь-якому месенджері, або засобами телефонного звязку,  або шляхом направлення листа  на електронну пошту.  

4.2. Виконавець має право:

4.2.1. без повідомлення та  погодження з Замовником:

4.2.1.1. змінити/відкликати Публічну оферту;

4.2.1.2. вносити зміни/доповнення в Договір.

4.2.1.3. змінювати  ціни на Послуги/додаткові послуги.

4.2.1.4.      встановлювати/змінювати формат навчання та/або розклад занять, зміст, методи і засоби навчального процесу та здійснювати його планування.


4.2.1.5. здійснювати навчально-методичне забезпечення навчального процесу, підготовку матеріалів і т.д.

4.2.1.6. формувати штат викладацького та іншого персоналу протягом надання послуг за цим Договором,  змінювати викладача протягом надання послуг за цим Договором.

4.2.1.7. формувати/змінювати склад групи, номер групи без попередження Замовника, якщо не змінюється час та дні навчання, та/або  розформовувати групи.

4.2.1.8. не проводити  заняття, якщо воно припадає  на свята, та/або офіційні державні вихідні.

4.2.2. повідомити Замовника (або Слухача) засобами телефонного звязку, будь-яким месенджером та ін. в наступних випадках:

4.2.2.1. зміна часу та днів навчання;

4.2.2.2. за певних обставин (форс-мажорні обставини,  відключення світла та/або відсутність Інтернету, повітряні тривоги та/або інша небезпека для життя/здоров’я Слухача, та/або викладача,  хвороба викладача, тощо) переносити заняття;

4.2.2.2. у разі хвороби викладача або при наявності будь-яких інших перешкод для проведення занять, Виконавець має право призупинити надання Послуг до моменту усунення таких обставин/перешкод;

4.2.2.3.  в разі погіршення безпекової ситуації,   перевести Слухачів  з офлайн формату навчання  на онлайн.

4.2.2.4. припинити надання Послуг у разі порушення Замовником (Слухачем) умов Договору. Відновлення надання Послуг здійснюється після повного усунення порушень;

4.2.2.5. у будь-який момент відмовити Замовнику у наданні Послуг, якщо поведінка Слухача під час проведення занять не дає змоги викладачу належно виконувати свої обов’язки, а Слухачам ефективно сприймати інформацію. В даному випадку грошові кошти, що були оплачені Замовником за надання послуг, не повертаються.

4.2.2.6. розірвати Договір в односторонньому порядку у разі порушення умов цього договору Замовником, та/або Слухачем або в інших випадках, передбачених розділом 7 даного Договору. В даному випадку грошові кошти, що були оплачені Замовником за надання послуг, не повертаються.

4.2.3. Вимагати від Замовника/Слухача  дотримання умов Договору. 

4.2.4. Здійснювати інші права, згідно умов Договору та/або чинного законодавства України.

4.3. Замовник (Слухач) зобов’язується:

4.3.1. Своєчасно вносити плату за надання послуг.

4.3.2. Відвідувати у встановлений Виконавцем час заняття.

4.3.3. Виконувати домашні завдання.

4.3.4. Дотримуватися загальноприйнятих правил поведінки під час перебування на заняттях та виконувати інші вимоги Виконавця.

4.3.5.  Не передавати право навчання у Виконавця будь-яким третім особам.

4.3.6. Не поширювати: не передавати третім особам, не публікувати, не викладати в загальний доступ матеріали курсу, надані Виконавцем, а саме: записи занять, презентації та навчальні матеріали у комерційних або будь-яких інших цілях.

4.3.7. Замовник, під час перебування Слухача на заняттях в приміщенні школи, зобовязаний знаходитися в приміщенні школи та негайно, під час оголошення повітряної тривоги, з метою захисту життя та здоров’я Слухача, забрати Слухача з заняття  та відвести в бомбосховище. Відповідальність за життя за здоров’я Слухача несе Замовник.

4.4. Замовник (Слухач) має право:

4.4.1. Користуватися Послугами Виконавця для вивчення англійської  мови,  відповідно до умов  Договору.

4.4.2. Змінювати час та дні навчання за попереднім узгодженням з Виконавцем. Такі зміни можливі виключно при наявності можливості у Виконавця забезпечити надання Послуг з урахуванням таких змін.

4.4.3. Отримувати необхідну та достовірну інформацію про Виконавця, режим його роботи та перелік Послуг, які надаються.

4.4.4.   Отримати запис онлайн заняття у групі  у кількості, що не перевищує 4 разів за курс при наступних умовах:

–  якщо Замовник (Слухач) попереджає завчасно та просить зробити цей відео запис та

–  за наявності  згоди  інших учасників навчального процесу.

4.4.5.  Змінити оплачені види занять і перейти з придбаного на інші види занять з більшою вартістю,  за умови доплати різниці у вартості або замовити додаткові послуги.

5. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

5.1. Вартість Послуг встановлюється за один курс навчання, що включає навчальні заняття протягом навчального року, у тому числі під час канікул (осінніх, зимових, весняних). Розмір вартості доводиться до відома Замовника до початку навчання. Виконавець має право змінювати вартість Послуг в односторонньому порядку, повідомивши про це Замовника не пізніше ніж за 30 календарних днів до набрання змінами чинності.

5.2.  Вартість послуг встановлюється в національній валюті України – гривні. Замовник здійснює оплату послуг Виконавця шляхом перерахування коштів на поточний  рахунок Виконавця, зазначений  у реквізитах  Договору. При оплаті Послуг Замовник повинен врахувати вартість послуг банку (комісію), обов’язок оплати якої належить Замовнику.  Моментом оплати вважається зарахування грошових коштів на рахунок Виконавця.

5.3. Вартість Послуг за курс сплачується  Замовником в наступному порядку:

5.3.1.  щомісячними платежами у розмірі 100% від вартості Послуг за місяць, встановленій в Прайс-листі,  шляхом попередньої оплати за кожний поточний місяць до 5 (п’ятого) числа кожного поточного місяця. При цьому,  за перший місяць надання Послуг Замовник сплачує вартість Послуг до дати початку  надання Послуг. 

У випадку, якщо Замовник здійснив часткову оплату щомісячного платежу за Послуги без погодження на часткову оплату з Виконавцем, Виконавець має право відмовитися від надання послуг та повернути Замовнику  часткову оплату.

5.3.2.   В разі відсутності Слухача на заняттях під час осінніх, зимових та весняних шкільних канікул, плата за навчання залишається обов’язковою.  Вартість пропущених занять під час вказаних шкільних канікул не відшкодовується і не переноситься на наступні періоди.

5.3.3. Повернення Виконавцем Замовнику грошових коштів за неотримані послуги (пропущені Слухачем заняття протягом курсу) не здійснюється.       

5.3.4. У разі дострокового припинення строку дії Договору Виконавцем у відповідності до п.7.2 даного Договору або за згодою Сторін, Виконавець повертає Замовнику сплачені Замовником кошти за заняття, які на момент припинення строку дії Договору не були проведені.

5.3.5. У разі дострокового припинення строку дії Договору Виконавцем у відповідності до п.7.3 даного Договору Виконавець не повертає Замовнику сплачені Замовником кошти за заняття, які на момент припинення строку дії Договору не були проведені.

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

6.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим договором Сторони несуть відповідальність, згідно з чинним законодавством.

6.2.  Виконавець не несе відповідальності за перебої в постачанні електроенергії, у разі неможливості надання послуг під час повітряних тривог тощо. 

6.3.  Замовник несе відповідальність за достовірність відомостей, вказаних ним в Заяві.

6.4. У випадку порушення Слухачем/Замовником умов цього Договору/Додатків, Виконавець не несе відповідальності за своїми зобов’язаннями.

6.5. У разі  порушення строків оплати, передбачених цим Договором та додатками,  Виконавець має право не допустити Слухача  до заняття згідно розкладу.

7. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ПРИПИНЕННЯ

7.1. Даний договір набуває чинності з моменту отримання Виконавцем оплати за навчання та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.

7.2. Виконавець має право розірвати договір в односторонньому порядку, повідомивши про це Замовника (Слухача) у разі, якщо фактична кількість учнів у групі є меншою за мінімальну кількість, встановлену цим Договором.

7.3. Виконавець має право розірвати договір в односторонньому порядку, повідомивши про це Замовника (Слухача) у разі:

7.3.1. несплати Замовником  за Послуги  до дати початку курсу;

7.3.2. наявності у Замовника перед Виконавцем заборгованості за надані Послуги;

7.3.3.  порушення Слухачем Правил поведінки слухачів, та/або  появи Слухача (Замовника або іншої особи, що супроводжує Слухача на навчання)  на заняттях (або в приміщенні  студії англійської мови)  у нетверезвому стані або в стані наркотичного сп’яніння, та/або грубої та/або неадекватної поведінки,та/або  вживання нецензурної лексики тощо, що засвідчується актом, підписаним викладачем, свідками;

7.3.5. форс-мажорних обставин.

7.4. В інших випадках, не передбачених умовами Договору, дострокове розірвання цього Договору можливо виключно за згодою обох Сторін.

7.5. Після виконання Сторонами своїх обов’язків по даному Договору, Договір автоматично пролонгується на наступний період у разі, якщо Слухач виявив бажання продовжити отримання Послуг Виконавця.

В такому випадку укладення Договору на новий строк або Додаткових угод до даного Договору не потребується.

Підтвердженням акцептування продовження строку дії Договору є заповнення Замовником  Заяви та здійснення оплати послуг Виконавця відповідно до обраної групи навчання.

8. ОБРОБКА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

8.1. У відповідності до вимог Закону України від 1 червня 2010 року № 2297-VI «Про захист персональних даних» Виконавець гарантує конфіденційність всієї інформації, наданої Замовником.

8.2. Персональні дані Замовника (Слухача) будуть зберігатися та оброблятися з використанням засобів автоматизації в базі персональних даних Виконавця з метою надання інформації про послуги, що реалізуються Виконавцем, про рекламні акції, що проводяться Виконавцем, відповідей на запити та ін.

8.3. Заповнення Замовником форми реєстрації на сайті Виконавця означає надання згоди Замовника (Слухача) на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу), знеособлення, знищення персональних даних Замовника (Слухача) без отримання від Замовника (Слухача) додаткової згоди та без попереднього повідомлення про таку передачу (доступ), але виключно з метою, зазначеною в даному Договорі, а також надає право на включення своїх персональних даних в базу слухачів (студентів) шляхом укладання даного Договору.

8.4. Одночасно з наданням згоди на обробку персональних даних Замовник посвідчує, що отримав(ла) повідомлення про включення його (її) (Слухача) персональних даних до бази персональних даних Виконавця із зазначеною вище метою, а також відомості про права суб’єкта персональних даних, визначені Законом України «Про захист персональних даних», і про осіб, яким передаються персональні дані для виконання зазначеної мети.

9. ДОДАТКОВІ УМОВИ

9.1. Сторони домовились про наступний порядок направлення повідомлень, заяв та інших документів:

9.1.1. Повідомлення та/або інші документи направляються Виконавцем Замовнику (або Слухачу) шляхом направлення смс-повідомлення або повідомлення на електронну пошту / Telegram тощо, які зазначені Замовником при заповненні Заяви.

9.1.2. Повідомлення, заяви та/або інші документи направляються Замовником Виконавцю шляхом направлення смс-повідомлення або повідомлення на електронну пошту / Telegram тощо.

9.2. У випадку зміни реквізитів Сторони зобов’язуються попереджати одна одну не пізніше ніж протягом 3-х днів з дати виникнення таких змін шляхом направлення повідомлень у порядку, встановленому п.9.1.1 – 9.1.2 даного Договору.

9.3. Невідємною частиною Договору є Додатки до даного Договору:

9.3.1. Додаток № 1 до Договору «Прайс-лист»

9.3.2. Додаток № 2 до Договору «Правила надання послуг»

9.3.3. Додаток № 3 до Договору «Заява на надання послуг»

9.3.4. Додаток № 4 до Договору «Згода на фото- та відеозйомку, використання та поширення зображення дитини»

10. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ:

ФОП Петрик Марія Анатоліївна

РНОКПП 3083020121

Виписка з ЄДР юридичних осіб, ФОП та громадських формувань

№ 2010350010001618365 від 20.08.2024

місцезнаходження: м.Київ, вул.В.Доманицького 1-б, кв.72

р/р UA393052990000026004036716000 в АТ КБ «ПРИВАТ БАНК»,

МФО 305299

Телефон: +380 99 184 13 43 (Telegram)
 e-mail: 4kids.eng.studio@gmail.com